svar på några kommentarer...

Hallå där kött och blåbäär!:D
Tänkte svara på några kommentarer, eftersom jag är ju så snäll;)
Saga om Make my wish come trueeeee:
Såg en massa videos på dig när du var 8 och uppträdde :)
Fett liten du va :D

hehe aa, hehe aa x)


Elin om thats just how we do it:
hahaha jävla cp !
Garvar ihjäl åt sista bilden x) för sköön asså xD


Vårda språket kvinna!! haha aa ;)


Martin The Edge ([email protected]) om viktigt!:
Hej!

Vad doftar du idag?

Dagens fråga är: Vilken är din favoritparfym?

Ha en fortsatt härlig söndag!


Hehe då doftade jag nog.. äh kan inte riktigt förklara en lukt... men gott luktade jag nog... hoppas jag x) min favorit perfym är helt klart min beyonce perfym heat! tack dsm





Kommentarer
Ray Ban UK

Dear , I'd like to thank you for your very prompt and good work! We've received and assembled the forniture. Everything is of a good quality. The client is very glad. And we are too! It was really very pleasant to work with you. Hope to continue our collaboration. Thanks a lot once more! Best regards, Elena.

2011-10-29 04:40:45
URL: http://www.rayban.uk.com

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0