Make my wish come trueeeee

Hallå där kött och blåbäär!:D

Vad händer jaaaoo ?;D
Själv sitter jag och lyssnar på spotify, lalalalala! haha...
Skolan idag var lång och tröttsam, sluta liksom tjugo i fyra, men som tur var, var ida i bromma och vi tog snabb bussen tsm. I<3 338 björkvik!!!!!!!!! Baby i likeee itt!!!!;)
funderar lite om vad jag ska köpa för presenter till min kära familj... Huum...
Men Pappa, Emelie och Hampus ska till london om två veckor så då ska jag mamma, Ida och Amanda shoppa lite presenter :)

föresten åt/öppnade (eller vad ni nu gjorde...) eran kalender ?:D själv gjorde jag det, en lite choklad, mumsit värre... NOOOOT!!! haha jo men det var helt okej, bara att det är så sjukt liteeeenn!!!!!
Zanzibar<3


Kommentarer
Saga

Såg en massa videos på dig när du var 8 och uppträdde :)

Fett liten du va :D

2010-12-01 20:42:51
URL: http://sagaans.blogg.se/

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0