Your world is my world, yeah

Helluuu
Idag så vaknade jag upp i lägenheten och så gick jag till tbanan men då funkade inte mitt busskort för det hade tydligen gått ut, tack för förvarningen SL!!!!!!!!!
Så jag fick gå tillbaka till lägenheten och hämta pappa och sen så fick vi gå tillbaka till tunnelbanan och försöka ladda på mitt kort, men nej det kan dom inte göra för maskinen är trasig. Då får jag köpa en remsa och tillslut kommer jag iväg hungrig, trött (sov bara 6 timmar ) och förbannad. Jag var säker att jag skulle komma försent till fotograferingen, men hon kom typ inte förens halv åtta! gud finns<3
Efter den mådde jag så dåligt att jag åkte hem, och Alice skulle till doktorn, så vi åkte till brommaplan och åt.
Medans så tittade vi ut ur fönstret när min buss skulle komma, kommer den eller? svar NEEJ. Tack SL ..
Så då fick jag sitta i en timme till (som tur var skulle Alice hem innan hon skulle till doktorn så hon vänta med mig)
Till slut kom bussen och jag åkte hem och sen funkade inte plingan när jag skulle av, haha lite överdrivet men det var liksom 'grädden på moset'... Men jag klara mig, den här gången!
Så jag har bara varit hemma och kollat på tv och tagit det lugnt.

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0