whats up puddingcup?

Hellue
Idag har jag variit i skolaaan, skit lång och tråkigt dag, men det känns bra att den är över!
Imorgon har jag sovmorgon till sju så det är ju jättebra... -.-
Men iallafall så idag har vi haft läxförhör och det gick gryyymt bra hoppas jag har alla räätt!
Jag och Elin gick till lunchen och då så började alla killar putta in oss där framme i dörren o väggen, och det var typ kallabaliiiiiiiiiiiiiik! Men så öppnade matkillen dörren så springer alla in (jag och elin stog nästa längst fram) och då blir den där matkillen jättearg och bara trycker allt vad han pallar tillbaka, och så trycker killarna... Så vi sprang in och gömde oss på toan xd
På labbet lärde jag mig hur man tänder en tändsticka, och hur man använder gasolgrejen! JAg är jättestolt att jag klarar att tända en tändsticka hehe

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0