today is the day of our life

Haj!
Idag så var det en kooort dag! Först hade vi SO och vi höll på med våran kartgrej. Sen hade vi slöjd och jag klarar inte av att vara där inne. Seriöst direkt när jag kliver över trösken så blir jag hungrig och får värsta huvudvärken. Och skolsyster var på möte så det var bombattack i mig dååå...
Sen så hade vi gympa och då fick vi springa 3km jag sprang på 18 minuter, haha gick lite imellan åt..
Efter det fick vi ha lunch tacos... Eller köttfärs och ris, wehoo.
Sen hade vi matteprov som jag inte kom så långt på hehe.
Efter skolan så åkte jag till stan och kollade på bio med Michelle, har saknat dig! Vi kollade på pirates of the caribian (orkar inte kolla upp stavningen men ni fattar) och den var faktiskt jättebra! Jag är inte ett fan av dom filmerna och hade inga höga förväntingar men filmen var faktiskt jättebra!
Hann med snabbussen hem och så åt vi lasange och sen tårta (min mamma fyller somsagt år) och så har vi tittat på en film som var tyyp 3 timmar lång men den var bra.
Nu är jag jetetröt så jag ska sova pöös!

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0