SKÅ IK

Heeey
Match idag med brudarna, blev 1-2 till järfälla. de ligger tvåa. Sista matchen och det var riktigt kul!
Det stog 1-1 nästan hela matchen till dom gjorde ett mål. Tråkigt, men sånt är livet. Känns som en vinst så jag är glad!
Jag råkade fälla en tjej men bad om ursäkt men hon svarade inte. Sen så sprang jag med bollen (snabbt) så sparkar hon mig på benet så jag ramlar. Det gjorde inte så ont (som tur var annars skulle jag nog legat på akuten) men jag blev väldigt arg för jag vet att hon gjorde det för 'hämnd'. men hon bad inte om ursäkt.Fanny sa att hon fick gult kort men jag såg inte. Men när matchen var slut så gick hon fram till mig och bad om ursäkt och det var moget, så jag har ingen anledning att vara arg. Deras tränare kom också fram till vårat lag och sa att vi hade en riktigt bra laganda och vi är riktigt duktiga. Och att tabellen ljuger.
Bra kämpat tjejer sista matchen för i år!

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0