Nananana

Hej ! Nu är klockan tio i sex på morgonen, och jag ska egentligen sova djupt nu. Men nej jag var tvungen att gÅ upp och väcka min bror. Och då tog jag fram mobilen när jag hade väckt han och tänkte att jag skulle blogga. Igår så hade vi sportsday och då så sprang jag först 800meter kom trea, fick svim attack när jag skulle sprina allt vad jag kan, jag var seriöst helt borta. Men annars gick det bra jag och Hanna hade en bra taktik! Sen så körde jag spjut och då kastade jag 18 meter längst av alla tjejer (7 och 6) och näst längst av killar oh tjejer. Jippi! Elin åkte hem och hon frågade om jag ville springa staffet istället för henne, och självklart! Så jag sprang och vi vann! Inte tack vare ni men det gick bra även om jag inte hade nån känsel i bena. Efter det vid 12 så fick man åka hem då åkte ganska många till McDonalds och åt, vilket jag också gjorde. Sen tog kg bussen hem Och var utelåst i en timme så jag satt och titta på idol på teleefonen haha. Men till slut kom jag in och fixade mig till träningen och åkte till den. Träningen var kul vi tränade typ bara på hörnor.

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0