Massa skor i hela hallen, folk vill fläckta som röker

Hey matee
Idag var det skola och jag minns inte riktigt ( som vanligt...) vad som hände. Men det var säkert kul!
Efter skolan hängde alice med mig till stan och vi kollade på extreme home makover haha.
Sen kom Ida jag och hon hittade en märkes butik med hundra kroner för ALLA plagg, jag har köpt ett par asfina gröna byxor för 50 (för det var ett litet hål i dom) och en jättefin tröja! ÄLSKAAA!
Efter det kom mamma, Amanda och Ulli och vi åt på en indisk restaurang, jeeetegoot!
Sen kollade vi på bio, apflickorna. Skit weird film  fatta typ inget och sen var den slut.. Tyckte synd om lilla tjejen :( måste sluta tänkA på henne så jag inte börjar gråta...
Nu ska vi sovaaa!

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0