I Will never say never

Hey Har inte hunnit bloggar idag för jag somnade när jag kom hem och pluggade. Men idag så var det skola och det var först catch the flag och vi blev typ skitseriösa så det var kul. Sen gick vi till cafeet och hade svenska och satt och läste i lugn och ro! Efter det åt vi och sen så hade vi håltimme för Leonel dök aldrig upp. Så vi tjejer satt och geeka wordfeud. Adda mig :jonnabimer Sen hade vi engelska och lä förhör och det gick ganska bra hoppas jag! Sen hade vi musik och då satt vi bara och lyssna.

Kommentarer
fanny

Sv: absoluuuut! haha ;)

2011-09-22 21:58:25
URL: http://baarafannys.blogg.se/

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0