Hej Monika hej på dej Monikaa

Jag vet att jag har den sämsta upptateringen i världen. -Ingen bortförklaring...-
Eller jo, det är mycket i skolan och sånt.
Men igår så efter skolan så åkte jag och Madde in till stan och vi köpte varsitt skal (eller Madde köpte två) och så köpte jag en tröja. och hon sin skööna Björn**t**... :)
Efter ett tag kom Lisa och vi käkade och sen åkte vi hem till Lisa och sov där, vi hade askul för vi typ spelade in en askonstig musikvideo hahahaha!
Vaknade iallafall hos Lisa idag och jag fick skjuts hem av Maddes föräldrar vid typ tio, och jag bytte om och sen tog jag bussen till golfbanan. Spelade i två timmar själv, sen så hade jag en träning. Båda gick jättedåligt.
MINA brudar.

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0