happy birthday to, me ! :)

Hej!
var gott humör idag för jag fyller ju år!
Först så kom jag till bromma plan och där hade Elin, Sanna och Alice&Alice fixat en jättegod tårta så vi satt inne på donken och käka tårta haha! Det var jättegulligt! Tack för armbandet Bästis :)
Sen så åkte vi till skolan och hade klassråd och då åt vi också tårta (vet inte varför hon hade bara sagt att vi skulle få det) så ahha en till tårta helt enkelt. Sen så rullade dagen på var ledsen ett tag men det blev nog bättre, hoppas jag.
Efter skolan tog jag bussen hem och fixade för träningen sen åkte jag till den.
Söta Johanna och Nora hade köpt pringels och marlabo choklad kaka till mig! Direkt efter träningen duvet ;)
Och också lika söta Liv och Becka hade köpt massa tuggummin från en sån där tuggummi automat! Hhih så gulliga tack så mycket! :)
Sen så hämtade jag, mamma och pappa ett paket till mig som hade kommit i till konsum i stenhamra. Det var ett par wesc hörlurar!:D Lägger upp bilder senare. Har fått MASSA fina presenter som jag tackar så mycket för!
haha

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0