Fade into darkness

Tjaa
Har inte bloggat, har glömt att jag hade en blogg. Jag har glömt att jag går i skolan och att jag får något som heter läxor... Igår så var jag på hembygdsgården och handlade ett armband, ÄLSKAR! Och sen hade jag golf träning och gjorde lite allt möjligt. Efter det kom Lisa och hon sov hos mig och vi kolla på en psyko film hehe! Den handlade om pirajor, skit äckligt för dom åt alla i vattnet. blod överallt men det var endå fett overkligt...
Fast det var typ en blandning av skräck och något konstigt som bara jag och Lisa vet och gärna inte vill sprida... xd
Hon har åkte hem nu och jag sitter och väntar på att Amanda ska komma så vi kan cykla till hembygdsgården och shoooppa haha. Men vid fem har jag match på Vallen, kom och titta alla som kan! :D


Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0