Under the mistletoe

Älskar den låteeeen!
Hej iallafall!
Försov mig lite imorse för jag somnade om och glömde ställa om klockan så jag somnade och vaknade upp i 40min senare. Men pappa skjutsade mig så jag han precis! Då hade vi matte, sen franska sen lunch. Euuw. Sen so och so men egentligen skulle jag haft labb men jag var med i fredags så jag åkte in till stan och mötte Michelle och jag köpte ett halsband, två linnen och en
Tjocktröja.
Idag så var det håltimme första Lektionen och jag, tugba och Alice skulle åka hem till Fredrik men vi pallade inte så vi stanna och åt krov... Sen hade vi 'svenska' för vi skulle få besök av polisen men dom kom inte så vi som inte hade boksamtal satt och plugga till no provet. Jaaag har varit riktigt glad idag!


Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0