Just do it

Hey
Efter skolan så var jag, jessibobo, Alice, Alice och Elin på donken ( staandard) och käka och hade clementin krig och så gömde dom min toapollet så jag lacka lite... Sen tog jag bussen till träningen och där var becka o Johanna och sen kom fisen också hehe. Träningen var iskall och jag kunde knappt andas eller röra på fingrarna. Och ja Johanna var ju allmänt, som hon brukar vara, juste grattis med tanden;) efter träningen kom mamma och hämtade mig och vi åkte hem och lagade middag! Tur att jag har gjort alla läxor och sånt så jag har bara duschat och legat i sängen! Men nu vill jag faktiskt sova!


Kommentarer
Rebecka

2011-10-24 19:35:16
Rebecka

Vad hände med att inte lägga ut bilden hörru?

2011-10-24 19:36:10
URL: http://rrebbecka.blogg.se/

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0