Jag gråter bara i regnet

Tjoaa
Har inte haft lust att bloggat det är därför det inte dykt upp nått nytt inlägg här på jonnatheblogger! Men idag så har jag inte varit så glad men jag har klarat mig igenom dagen och arbetat flitigt! Hihi skrryyyt! Efter skolan så har jag ätit massor ( seriöst skitmycke onyttigt så man får dåligt samvete nu efter). Sen har jag spelat mycke gitarr. Jag får mina gitarr perioder då och då, just nu är jag inne i en. jag har lärt mig spela favorite girl - jb så det är kult! Men jag har också pluggat till SO provet som jag har imorgon. Men nu är pappret borta, jag som nyss höll i det haha? Men jag kan det bra så det kommer nog funka bra! Jag ligger iaf i sängen nu och ska försöka läsa lite ur min bok som jag fick i födelsedags present. Eller jag fick tre för det var en serie. Jag fattar inte så
Mycket men det är jättebra och spännande, men snart kommer jag nog in i den! Imorgon så ska jag bara gå i skolan en kortis, för jag, Ida och Amanda ska ta en buss upp till Sundsvall och hänga med moster, kusse och mormor. Men mera om det imorgon har kramp i fingrarna...


Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0