You, no not you, you at the back. Yeah you, do you like tacos?

Tjeenare
Bästa kvällen igår kolla på nightmare om elmstreet och the grudge 3!
Imorse så följde jag med Johanna och Nora till bussen så gick jag och Madde hem till henne och satt och spelade. Sen cykla jag hem och har chillat med syrran för mamma och pappa är på nån grej för pappa har jobbat på sitt jobb i 25 år så då ska han få en guldklocka. För er som undra ;) halv sju kom Alice buss och jag och Amanda mötte henne i mörkret och gick hem och käka. Och vi har kollat på idol och så hyrde vi " a bit of heaven" fällde faktiskt några tårar! Men nu kollar vi på sex and the city 2!


Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0