This is the time right here you can, get get get get it all

Hej!
Höll på med ett inlägg igår när jag skulle upptatera telefonen, men då börja den synkronisera och sen stängdes av osv. Men det funka iaf! Alla appar försvann dock men jag knäppte kort precis innan på alla, smart eller?
Skolan igår gick ganska snabbt, vi hade kuratorn en stund och då började alla bråka med imran och aa man fick gå ut om man ville men jag var kvar. På svenskan kollade vi på olika tal, i have a dream, och barack Obamas tal! Vi ska skriva ett eget tal, jag tror jag ska skriva om kvinnodiskriminering. Men jag vet ju inte alls mycket om det så vi får se... Efter skolan hade jag lucia träning, gick skit i början men sen gick det faktiskt ganska bra. Becca var med och sen så åkte vi till mammas jobb och åt och åkte sen till min träning, fast hon vände och åkte hem igen.. Träningen var kul, lite jobbigt för jag har typ inte rört på mig sen dess! Men nu måste jag gå till bussen!


Kommentarer
Emelie

Jag kan hjälpa dig med talet om du vill, bara att ringa. Ska försöka svara lite bättre än på de konstiga frågorna du ställde sist :) jag kommer hem till sthlm på lördag så då ses vi förhoppningsvis! Puss min duktiga syrra <3

2011-11-24 00:39:02

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0