När livet har PMS... Se till att vara vaken på dom bra stunderna

Haha mitt lilla citat där uppe, igen aning om vad jag skulle skriva så jag kände för att skriva det där!
Idag iallafall så var det skola, redovisade mitt tal om könsstympning och jag tyckte det gick bra! Hade också engelska prov som gick bra. Jag och jessica hade lite fight på rasten men ska spöa skiiiten ur henne imorgon. Plus att becca gjorde någon status att hon skulle slå mig så jag kommer nog vara lite skadad imorgon..! Efter skolan var det lucia träning i 1 och en halv timme. Fick typ feber xd
Kom hem och kolla på one tree hill (älska?) och plugga lite. Men nu ligger jag i sängen och messar!


Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0