Lack!

Hej
Är så sjukt irriterad just nu... Kan inte komma in på hemavdelning på iTunes.. Måste uppdatera den och fixa lite men man hittar ju inte ett skit tog typ en timma tills jag kom in också :@
Orkar inte så jävla arg. Nån som kan hjälpa mig?
Idag så har jag varit med Linus och Anton, vi var först hos Linus och spela pingis ( snarare att jag äägde dom) och sen spela vi FIFA och cod.. Vi gick hem till mig och kolla på film och sen gick dom hem. Och sedan dess så har jag gjort lite läxor och sånt. OCH FÖRSÖKT ATT FIXA DEN DÄR FÖRBANNADE ITUNES. ja men nu ska jag sova i min sura bubbla, hare bra...


Kommentarer
Alice Lindzen

Vad söt du är<3

2011-11-21 20:25:37

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0