It Will rain

Hej!
Igår så åkte jag hem till Lisa efter skolan, hon packade och sen åt vi och sen åkte vi till skolan och mötte Adam och Linus. Vi gick typ runt och snacka och gungade. Sen gick jag och Lisa hem till mig och åt igen, kolla på film och gick och la oss runt ett och snackade med jag råkade somna när hon höll på att babbla! Imorse så klev vi upp typ vid åtta och jag tog bussen till mitt utvecklingsamtal. Gick jättebra, är väldigt stolt. Sen åkte jag hem och fick typ feber men det gick över och så har jag gjort min skit svåra matte läxa, för er som undrar! Men imorgon så får jag sova hur länge jag vill, och chilla sen kommer Lisa och Anton och sen
Så åker jag till middagen med klassen!
Skriver typ allt här så jag själv kan komma ihåg det!


Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0