I'm feeling sexy and freeeee

Tjabba tjeeenaa
Jag har nog aldrig varit i skolan så länge som idag! Kom runt åtta och gick hem klockan fem! Det är nio timmar, helt sjukt... Vanlig tråkig måndag men på dramat uppträdde våran grupp haha! Men eftersom jag var på no:n i fredags så skulle inte jag vara med idag ( för då babblar han ju om samma saker) men jag var med ändå för att fördriva tid till lucia träningen. Det gick sådär, hatar att sjunga sådär ljust låter bara falskt. Så efter det åkte jag hem och följde med Adam och Linus till grillen och Linus käka, sen gick vi hem men då kom pappa och skjutsade hem mig. Och jag har hunnit skypat lite men nu måste jag verkligen sova!


Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0