igååååråå

Tja
Tänkte slänga in ett kort inlägg (på datan faktiskt) om igår.
Jag, Lisa och Anton var hemma hos mig och kolla på en sjukt bra skräckfilm (komedi enligt anton -.-) och sen jackass. Runt sju så gick vi med han till bussen och då kom adam, Rebecca och Linus och vi spelade fotboll och blev lite förfölda... Sen gick jag och Lisa hem i mörkret och sen så låg vi och snacka och kollade på elsas värld hehe. Och imorse så åkte vi till tennisen och det var fett kul, sen så fick jag skjuts hem och har legat och deppat för jag inte gillar söndagar för då ligger man bara och tänker på jobbiga saker, ensamhet osv. Men då kan man ju passa på att städa rummet och det har jag gjort. Fast mitt rum är ärligt talat finaste och välstädaste i vårat hus. Jag stökar inte ner, men såklart är det väl lite saker men ALDRIG kläder på golvet. Mitt motto, eller inte! Haha ointressant fakta men jag satsade på datan och då älskar jag att bara skriva av och röra tangenterna HAHA. Jag har fett ont i min tumme sen igår för den var så kall att den typ hoppade i led så jag fick ha bandage hehe. Men gud vad jag bara skriver här ahahha!
Bilden: killar HAFFA sjukt snygg tjej där assåå

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0