And baby I saw the real you

Hej,
Idag så var det en äckliigt lång dag i skolan. Kom runt åtta och gick hem runt åtta, på kvällen! Vi hade vanliga lektioner fast vi fick kolla på glee på musiken. Efter musiken så var jag kvar och hade lucia träning. Jag ska tydligen sjunga nån understämma hehe.. Och när den var slut så gick jag till matsalen och var med elevrådet ( Fredrik och daniel) och vi fick middag och tröjor och sånt där. Sen så började det komma folk ( det var öppet hus och vi skulle hjälpa till och visa folk runt osv) så vi hälsade och sånt. Rektorn och lärare höll tal, jag och Daniel höll på att tråka ut oss. Men vi gick sen till första våningen i östra byggnaden. Där kom det skit mycket folk, så vi gick runt lite! Och fick skjuts till svanhagen av Daniel, där mamma hämta mig och jag gick typ direkt och la mig, skit trött men slipper ju första lektionen imorgon och får en biobiljett för att jag hjälpte till!


Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0