Your fucking perfect, to me

Hey
Har haft match idag i Växsjö, det gick riktigt bra för mig och jag sprang och jobbade på mitt bästa!
Så nöjd är jag, var nära att göra mål några gånger också. Men Växsjö ligger etta och vi ligger typ tvåa.
Det stog 0-0 i hela matchen till sista sekunder då vi släpper in en hörna, grov otur säger jag.
Men är endå nöjd!
Efter det åkte jag och pappa hem och jag hann duscha, sen åkte vi till Jungfrusund restaurang och åt buffe grej. Jättegott!
Vi åkte dit efter som min underbara storasyster Ida fyller 18 år idag! GRATTIS!:) Hon har fått en Iphone *aviiis* och Tomas Sabo armband och en berlock eller vad det nu heter. åhh jag längtar tills jag fyller år! Men som sagt Grattis Ida!<3
E hemma nu proppmätt och har hjälpt Ida med sin Iphone i typ en timme haha!
G R A T T I S

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0