Sture P Sture P

tjeeenare
Idag har jag faktiskt varit lite överallt...
Först skolan som gick bra och våran överaskning blev liksom som den blev haha!
Vi hade skrivit "GerbaN <3 " på en vit tröja som vi hade under en Italien tröja!
Efter skolan mötte jag min lillasyster och hennes kompis i bromma plan och vi åkte till stan och handlade en present till deras kompis. Efter det gick vi till lägenheten och åt yougurtglass haha!
Sen åkte vi till mammas jobb och Amanda och Elsa klädde ut sig i alla handskar och maskar och allt mamma har på jobbet (hon är narkostandläkare).
Efter det så åkte vi till min skola och var på typ nån buffegrej! det var ganska kul faktiskt och jag och Malin ägde på kurragömma! x)
Nu är jag äntligen hemma och har duschat så ska bara göra lite saker innan jag äntligen kan få sova!
men gud Cx

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0