people told me, I should write a love song

Heey
Gud vad jag är trött nu, helt utmattad i mina ben!
Dagen började med att jag och mamma åkte och spelade golf, det gick bra förutom sista hålet haha.
Sen kom Lisa och då åkte vi hem och typ satt vid datorn.
Efter ett tag åt vi mat, lasange och tårta. Eftersom Emelie och Alexander skulle äta "middag" hos oss.
Haha vi hade roliga samtalsämnen...
Efter det så cyklade jag och Lisa upp till skolan och träffade Madde i typ tio minuter.
Sen så cyklade jag och Lisa race tillbaka och då var hennes pappa där.
Jag och Amanda åkte då och cyklade runt färingsö, och efter badade vi i poolen.
hahahahha omg

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0