People everywere listen to meeeeeeeeeeeeee!

Tjeeenare mannen theee Ovster here!
Idag var det skola och jag höll en föreläsning om min förebild, Amanda (min lillasyster).
Det gick ganska bra för att vara så oförberätt, men det blev ganska roligt men inte jättegulligt.
Sen rullade väl dan på som vanligt, fast vädret var man inte så jättevan med här i uppe i Sverige.
Det var verkligen sjuuuuktvarmt och som tur var hade jag shorts på mig :)
På matten så var vi ute och spela fotboll haha..
Jag kom iaf precis hem från min fotbollsträning, den gick faktiskt rätt så bra och var rolig!
Men på bussen så satt det en pedofil som glodde på mig, Jasmine och några andra. Sen så frågade han mig vart han bodde, och sa att jag hade 4 badrum? Så jag och Jasmine blev jätterädda, men det värsta var/är att han bor nära mig, men har ALDRIG sätt honom..........

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0