ONT

Har jätteont i mitt öga för jag hälde schampo i det... Ser helt galen ut..
då har jag en annan andledning att gråta..
Skulle ju berätta om dömningen som gick jättebra, Dömmde först ett jättebra kill skå lag mot nått lag jag inte minns.
Skå vann iaf och det gick bra för mig också. Efter det fick jag typ tio minuters rast och sen dömde jag Amandas 7manna match. Var inte så svårt eftersom kallhäll vann med 0-7...
Jag tjänade 380 kr så är jättenöjd!
Efter det så åkte jag hem och badade, sen åkte jag tillbaka till Svanhagen och spelade match mot Ekerö, den vill jag helst inte prata om för det var 7kt dåligt spelat från min sida..
bjuder...

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0