it's like a angel came by and took me to heaven

Tjeenare mannen!
Nu är jag RIKTIGT kall, eftersom jag tog första doppet i sjön idag!! Så stolt :')
Idag var det film på båda mattelektionerna (lata Nils -.-) har dock inget emot det, men film hela tiden, haha han är så lat den där Nils!
Efter det hade jag syslöjd, men då löste jag suduko, eftersom kvinnan aldrig hjälper/bryr sig inte...
Vi visste att vi inte skulle ha någon drama, men inte att vi inte skulle ha franska, tuuur eftersom jag inte har tränat på glosförhöret. Man ska ju liksom inte träna i onödan ;)
så jag åkte till brommaplan och var (*catfight) med MIN bebbe. Sen så kom Lisa och då tog vi en 176 till Stenhamra och vi köpte glass, och sen så gick vi runt och hittade ett utomhusgym!! Det var jätteroligt ska ju typ åka dit bara för att träna gratis haha! nej men sjukt bra och roliga grejer!
Efter det så sprang vi till bussen och där satt Bella och vi tre åkte hem till Lisa och åkte båt och BADADE! jättekallt...
Det var jättekul att umgås med färentuna kompisar!
<---- Kralliga handukar ;)

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0