Give me everything tonight

Heej
Idag har jag varit lite överallt... Mig-Alice-Brommaplan-Tugba-Kista-Solna och sen hem igen! Jag somnade på bussen, men när jag var i Stenhamra och den hade stannat (jag skulle av där och byta buss) så vakna jag och typ sprang som ett trött fyllo till andra bussen! Haha, grym man är att man vaknar precis så man hinner!
Men jag var i kista med Alice och Tugba och det var jättekul, men vi vart skittrötta haha.
Bilder på vad jag köpte:
Hårborste-ur och penn, 40 kr
Tröja-Stadium,150 kr
Två bhar-Cubus,200 för båda
Shorts-New Yorker, 79 kr tror jag
Jag köpte också Skolavslutnings skor och det jag ska ha på mig, men det lägger jag inte upp ;)

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0