you know, that tonight im f*cking you

Hallå där kött och blåbäär!:D
Har varit på utvecklingsamtal, som gick jättebra, och efter det så svara aldrig Elin så fick lite panik haha. Och men hon svara till slut och jag fick hoppa av vid drottningholm... Sanna kunde inte följa med in till stan :(
Så jag åkte hem till Elin och var där en stund, och efter det åkte vi in till stan. det hela gick typ ut på att jag tittade när Elin shoppade, hahahaha! Men åååh vad avis, vi skulle ju köpa one piece, men de hade inte min i affären :'( så Elin köpte sin asschööööna teddy one piece! Sen så åkte jag till bromma plan och där stog min pappa (wtf?) haha han har typ aldrig tagit bussen, men det var trevligt med sällskap!
Nuu chattar jag med tuggis, och ska snart bada!

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0