Wat ar ju want fur meg

Hallå där kött och blåbäär!:D Nu e Tilda här, och vi spelar på iphone/iPod. Idag har vi åkt skidor men det var asmycket vind på toppen så vi åkte bara här på vemdalsskalet.Snart ska vi äta hos dem, möööms x) Ajaaaaaaa har knäppt bilder idag när vi hoppa så de kommer väl upp när jag har bajsat. Till middag blir det mina färska bajskorvar med papper. Jaa... Jag älskar bajs det smakar liksom ljuvligt. Fast aa... Kiss äger allt. Men har ni smakat bajsmoss? De e skiiita gott. Hoppas det blir till efterrätt. À herre Gud va ja e sugen på de just nu. Tilda e bäst på tal om bajs. Över till Jonna : hahahahaha aa liten bloggrape där haha! Meen jag e hungrig nu så ska tugga på mina händer. Hejdåbaujs

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0