trööött

Hallå där kött och blåbäär!:D

Har åkte skidor idag och då var familjerna med, och vi åkte till andra fjäll :)
Sen efter vi hade åkt i typ 5 timmar åt vi lunch sen åkte vi igen men det börja blåsa så jag inte kunde andas och jag ramla (haha) så jag åkte hem, Amanda var redan i stugan med Emelie (som inte åker skidor, hon pluggar i stugan hela dagarna xD) för Amanda ramla ganska ofta tragiskt så hon hade jätteont.
Men nu så har jag duschat och sitter här vid datan, men ska snart gå över till Tilda ;)

Kommentarer
Ray Ban UK

Dear , I'd like to thank you for your very prompt and good work! We've received and assembled the forniture. Everything is of a good quality. The client is very glad. And we are too! It was really very pleasant to work with you. Hope to continue our collaboration. Thanks a lot once more! Best regards, Elena.

2011-10-29 04:50:36
URL: http://www.rayban.uk.com

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0