Trääning!

Hallå där kött och blåbäär!:D

Har precis kommit hem från min träning, eller inte precis hann göra en smoothie först!
Träningen var rätt så kul, vi gjorde lite nya övningar som var väldigt svåra. Fast sen var vi ju jättemånga och det är inte så roligt att vara så många i Färentuna skolas gympa hall..
Meen sen så var det så varmt så jag gick hem (en annan andledning också... :D / :'(( )
Sen ska jag kanske på fotbolls träningen (jag vet inte för har inte pratat med mamma eller pappa om det) men efter det så har jag match mot Grimsta AIK. Vinnst hoppas vi på! Kommer nog förhoppningsvis vara back med Jasmine!:)

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0