the more i try, the less it's workin'

Hallå där kött och blåbäär!:D

Tjeeeeeeeeeeeeenare mannen the Ovster here!
Haha två hälsningsfraser efter varandra -.- men var tvungen eftersom jag ÄLSKAR den andra, men "måste" skriva den första... Men vill häldre ha den andra, såklart! Eller ingen alls haha, det känns väldigt töntigt, båda två..
Idag var det iaf skola, och det gick till så här: (haha)
NO:labbet i andra byggnaden, höll på att koppla sladdar, medans, jag lekte lite med en magnet, och magnitiserade krokodilklämmor, som redan var magnetiserade. För er som bryr sig alltså.
LUNCH:haha nån kyckling grej som smaka typ annanas eller nått..
NO:samma som innan, fast fick den där Vääääldigt tunga magnetgrejen på tån/foten och det gjorde grymt ont, så fick lite damp på de som garva och gick till skolsyster med Alice & Alice. Satt där med kylklamp på foten, men sen var jag tvungen att gå till... (haha fyy vad töntigt, känns som värsta tv programmet, hehe)
ENGELSKA:Nått you, me, yours osv. papper.
SO:då kom Alice&Alice kompis Maja och hon var med på våran SO lektion och vi tittade på film med David...

Seeen tog jag bössen till Troxhammar, och körde golf!:O
Haha, jag och mamma var nog de första i år, men man får ju köra för flaggorna är ju uppe.
Men kallt var det.
Svinkallt.
Men det var bara fem hål, och det gick faktiskt ganska bra för mig, för att vara första rundan.
1hålet:5
2hålet:4
3hålet:4
4hålet:3
5hålet:4




Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0