Svaaar på frågestunden :D

amanda om Dags för en....:
är du morgonpigg?
Jonna svarar: jag vet ej..
12 Mars, 08:18
amanda om Dags för en....:
vem hejar du på i melodifestivalen?
Oh my god, och krilleboi eller vad han nu heter...
11 Mars, 21:04
elsa om Dags för en....:
vad är din favorit färg? från Elsa
IJag gillar alla färger:)
11 Mars, 21:01
amanda om Dags för en....:
vilken är din favorit färg?
?
11 Mars, 20:58
amanda om Dags för en....:
bra blogg!<3
IP: 81.235.169.68
11 Mars, 20:46
Anonym om Dags för en....:
Är du bortskämd njae

Kan du lägga upp video från youtube när du sjunger okeej nästa inlägg;)

Hur mycket får du i månadspeng Jag får 250 kr

Hur blev du "känd" av min låt
IP: 90.227.253.169
Elin om Dags för en....:
Hahah gillar ditt face på bilden xDD

Haaaaar du någonsin ätit en papaya som har landat i en pool först och sen ätit den :D? mohahah !

Vem är bäst i klassen :D (elin!) :DDDDD ????

Jonna svarar: haha neej? och JAG är bäst i klassen;)

Alice :D om Dags för en....:
vilken kille som du va ihop med gillade du mest ;) ?

varför älskar du aik din nööörd?

varför älskade du kladdkaka? xD
haha kom inte på nått bättre gmn <33
Jonna svarar: 1. Gabbe... 2. därför de är bäst:) 3. FÖR DET ÄR GOOTT X)



Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0