Rööbbeerik.

Hallå där kött och blåbäär!:D
idag var det skola, och jag och Elin gick på "äventyr med Elin o Jonna, dundundudundudn" igen hahahahah!
Vi hade först franska som vi hade prov på som jag inte hade tränat på så mycket men hoppas och tror det gick bra. Sen hade vi engelska och vi hade läxa, men det var typ bara jag som lämnade in den :S haha sen hade vi lunch, haha tumbrörulle som inte gick att käka, men hann ta en kardemummaskorpa. Sen så hade jag engelska igen och jag minns inte vad vi gjorde... Efter det så hade vi svenska och gjorde nästan klar min filmannalys. Och sista lektionen NO och vi gick till labbet och vi hann inte göra så mycket, men klippte bort plasten på en sladd.
Sen åkte jag hem och mina hörlurar är sönder så kunde inte lyssna på musik, och så mådde jag jäätteilla och hade skitont i mitt huvud.
VAAARFÖR BOR JAG HÄR UTE?!


Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0