pallar inte mer

Jag orkar inte att du vill och försöker bråka med mig varje dag.
Jag vill inte bråka, jag vill vara vänner.
Att försöka hitta på något dumt jag gjort löser inget.
Eller juste du ville ju bara bråka...
Vad har jag gjort egentligen?
Visst jag har väl gjort nått, men det har du faktiskt också.
Vi är människor,vi gör misstag.
Har alltid trott vi var bra kompisar, men det ville du inte vara.
Känns ändå konstig att vara "bra" kompis med en som inte vill vara det tillbaka.

Tumblr_li8cqjw4ll1qcf82mo1_500_large


Kommentarer
tugba <3

Finna alltid här för dig! <333

2011-03-26 11:42:24
URL: http://ttugba.blogg.se/

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0