På mammas jobb!

Hallå där kött och blåbäär!:D Just nu sitter jag på mammas jobb och väntar på att hon ska bli klar med sina papper... Idag var jag, Amanda, Ida och Emil påväg till voodo museet men det kosta som det stod att det inte skulle göra, och vi ville spara pengarna till Donken! ( haha skojar) så vi tittade om det fanns nått museeum som var gratis, men nej. Så vi åkte tillbaka och käka, och sen drog och vi och bowla( jag var den enda som visste vart det låg, Jonna lokalsinne Woman kallar dem mig!) Och det gick riktigt bra för mig för egentligen är jag sämst på att bowla men det gick faktiskt braaa, gjorde en strike faktiskt  Men nu befinner jag mig på mammas jobb och bloggar från hennes iphone ( som ni kan märka på smilysarna och att jag inte har några bilder) som jag blogga ifrån igår också! Just so You know.... Ajaaaaaaa nu ska jag spela angry birds så pözz pözz på er !

Kommentarer
Pia

Tror du att jag gick med på att du la upp den gräsliga bilden? PK

2011-03-07 19:39:42

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0