Oh Africa

Hallå där kött och blåbäär!:D

Idag var det skola och det var väl ganska kul, skönt att vara tillbaka. *Eller inte*...
Efter skolan hann jag hem och byta om, sen tog jag Ida och Amanda bussen mot Bromma plan. Fast jag skulle av vid Svanhagen och ha fotbollsträning, första utomhusträningen i år (Y)
Den gick väl inte sådär jättebra, det var riktigt blött, och kondisen kan man ju inget mer än att skratta åt.
Men det var kul iaf!
Sen så vänta jag på bussen och på bussen sitter två crazy girls... Elin och Sanna som hade varit i stallet, och var på väg hem. Och jag lyckades hamna på samma buss som dem, och vi typ snacka om nån mask i afrikas parker haha xD
Men nu undrar nu säkert varför jag åkte mot stanhållet (mot brommaplan för er lantisar ;D) eftersom jag skulle möta mamma på Ekerö så vi kunde käka på Ekerögrillen. Pannkakor efter en träning=great!
Haha men nu är jag hemma, men ska typ åka om en timme och hämta Ida och Amanda som då hade fortsätt resan in till Solna, och såg på Sverige-Moldavien.
Men fööööörst ska jag vila ;)
Sistapawaa

Kommentarer
tugba

älskar din blogggggg!! <333333333333

2011-03-29 22:49:39
URL: http://ttugba.blogg.se/

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0