Idag

Hallå där kött och blåbäär:D Idag efter skolan så åkte jag och Elin in till stan och jag visade våran lägenhet, sen fika vi och sen så letade vi på min coola karta hur vi skulle gå, och vi hitta haha! Men one piece affären var fett liten... Men jag e kär i de assåååååå;) sen så stressa jag till mamma och vi åkte till Djurgårn och mötte LOvisa och hennes mamma och min mamma och hennes mamma hade planerat att vi skulle titta på THRILLER live, haha och jag märkte inte det xD så vi åt fast jag och Lovisa var inte så hungriga, men sen så var musikalen och den var jättebra men blev dock döv, för deras (världens största) högtalare stig två meter så vi fick hålla för örat xD men showen var jääättebra :D Ajaaaaaaa klockan är liksom halv tolv måste sova nu, men är som sagt i lägenheten med mamma nu;)

Kommentarer
Ray Ban UK

Dear , I'd like to thank you for your very prompt and good work! We've received and assembled the forniture. Everything is of a good quality. The client is very glad. And we are too! It was really very pleasant to work with you. Hope to continue our collaboration. Thanks a lot once more! Best regards, Elena.

2011-10-29 04:43:54
URL: http://www.rayban.uk.com

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0