Heeeemma;D

Hallå där kött och blåbäär!:D

Nu är jag äntligen hemma efter typ 7 timmars bilresa...
Idag har vi hunnit åka lite skidor, och det var nice för det blåste inte speciellt mycket. Jag har tyvärr fått ett sår i mitt ansikte (haha) skulle ner från en bänkgrej så var det ett hopp direkt efter och då råka jag sätta i staven i snön så jag böjde knäna så jag fick staven vid hakan. aaaj, men som tur var blödde det bara lite och så ¨blev det bara ett blåmärke:) fast ramla hela tiden så det där var inte så speciellt... x)
Sen så åkte vi och vi stanna på nån kinesisk tempel i typ mora (okej improvisation med mora vet ej vart vi var, hah orkar inte sudda så nu blire så hääär xDDD) som var aaaas stor men hade typ inga kunder, det var typ ett hotel grej, och mat och museeum... aa så en Creapy maffia kines där också!hahahhahaha
Ajaa sen så typ åkte vi hem. haha.
Nu är jag iaf äntligen hemma, och kommer försöka blogga så gott det går!:D Men imorgon ska jag på bio med Michelle (:D) och då kanske det inte blir bääästa upptateringen...


Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0