feeling like a letting go

Hallå där kött och blåbäär!:D
Idag var det skola och det var ganska kul, såg ungefär ut såhär:
Klassråd: Gick igenom regler och vad som hade hänt på föräldramötet
SO:nån frågegrej om greklands gudar
SO:Film och gudarna
NO:Haha vi diskuterade typ bara...
Idrott: Göra armhävningar, känna pulsen och typ spela basket xD
Blev fett taggad på att träna fotboll eller bara springa, men har inge träning idag och måste plugga till engelska provet imorgon.
Förresten så har jag fotbollsträning imorgon och så har jag fotbollsläger Lördag och söndag 9-17 i Svanhagen med 95,96,97,98,99 tjejerna! Och jag behöver nya fotbollsskor, ganska bråttom till det faktiskt, måste åka in på typ fredag och handla...
Här är några jag vill ha:

ADIDAS F50 ADIZERO FG WMN PURPLE
ADIDAS X ABSOLADO AG SR YELLOW / BLACK
Powercat 3.10 Graphic II FG JR
Haha hittar typ inga, så det kanske blir ett par andra x)

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0