don't lose your self, just be true to who you are

Hallå där kött och blåbäär!:D

Imorse var jag på innebandy träning som var ganska roligt, fast jag har skitont i mina knän så det kommer bli tufft med matchen ikväll.. Asså jag har verkligen jätteont, ibland helt plötsligt kan det kännas som hela knät har hoppat ur led, och det gör ont :'( men nu ska jag inte tycka synd om mig själv...
Efter träningen så åkte jag, mamma, pappa, Amanda och hennes kompis skridskor på karlskär, haha isen var den sämsta så var inte där så länge! Och snart ska jag på match, i bollhallen, haha vi får se hur länge jag klarar av att spela!
fortsätt kommentera frågor till frågestunden ! :)
EFTER
ojj, där blev det visst två bilder...!

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0