do it like a dude

Hallå där kött och blåbäär!:D
Nu måste jag berätta lite om vad som händer här, haha.
I förregår, så tittade jag och Alice på bio (hur många lingon finns det i världen?) haha sjukt bra film. Sen så va vi lite med Fredde och hans kompis Albin. Sen så åkte jag till min gitarr som jag spela tio minuter... Sen så åkte jag till drottning holm och tillbaka till ekerö och åkte hem till Alice och titta på ugglornas rike med hennes lilla syster x) aa, så sov jag där, sen så åkte vi hem till Fredde och jag byggde med Lego (?) Sen så skulle vi ta bussen och då var det några fjortisar som kännde fredrik, och hon skulle röka vattenpipa, och så peka hon finger åt mig och alice hahahahah. sen åkte vi till Tugba tjejmiddag/fest, hur roligt som helst! Vi snacka skit, åt mat/godis, såg på film, dansa (iaf jag och Elin  hehehehehe) haha men sen så det där med månen... Haha jag blev kall innuti varm utanpå måfdde illa och hade ont i huvudet... Hehe men sen blev det bra:D Så jag och Elin gjorde en dans med ALvin och gänget låt hahah!
Jessica:)<3
Tugba och REbecka;)<3
heheh min och Elins dans... x)
skönaste bilden!, titta på SAnna som ligger och sover!!!x)
Jessica och Tugbaa:)<3
ALLA BILDER ÄR TAGNA AV BÄSTA TUGBA !:d<3333333333

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0