Bara så ni vet!

Jaaaa jag har gjort några kategorier, och det känns mycket bättre, men jobbigt för mig.
Men orkar inte sitta och kryssa i alla inlägg, så ni får titta på katigorien "hej" för där är typ allt de gamla.
Så känns som en ny fräääsch start:)
KATEGORIERNA:
MY LIFE:ja det kan ni ju gissa vad det handlar om haha
HEJ:allt de gamla plus random inlägg som jag inte vet vilken kategori.
IN MY HEAD: ja, kanske lite bilder, dikter, texter och sånt
INKÖP/VILL HA: vad jag har köpt och vad jag vill ha. Haha det är lite kul att det är bara ett inlägg där...
SVAR PÅ KOMMENTAR:inlägg jag svarar på kommentarer.
hoppas ni blir nöjda, kommentera gärna om ni vill ha nån tävlingskategori också!;)

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0