midsommar

Tjeenare!
Idag så är det ju midsommar! för er som inte har varit vakna i typ 12 timmar och märkt att folk firar något, till er berättar jag att det är midsommar, men inte om fem minuter!!
Men imorse så cyklade jag och mitt Crew till hembygdsgårn där Sanna var och vi var ett tag där med henne och hälsa på folk och hade det trevligt! Men efter ett tag var jag och mitt Crew tvungna att åka hem för våra gäster hade anlänt!
Och vi körde lite burken sen cykla jag och Tilda till Hembygdsgårn och mobbade Lisa hihi!
Sen cykla vi tillbaka och spela fotboll och trekamp och gjorde allt möjligt!
Men nu så har de flesta åkt hem och jag ligger i min säng och fryser och lyssnar på musik och messar.
har massa bilder men det går inte att ladda upp så ni får förhoppningsvis se dem imorgon!


Kommentarer
Ray Ban UK

Dear , I'd like to thank you for your very prompt and good work! We've received and assembled the forniture. Everything is of a good quality. The client is very glad. And we are too! It was really very pleasant to work with you. Hope to continue our collaboration. Thanks a lot once more! Best regards, Elena.

2011-10-29 04:48:12
URL: http://www.rayban.uk.com

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0