Whhaaat did yaaa sayyy Biiiaaatch?!

Hallå där kött och blåbäär!:D
(bry er inte om rubriken!)
Hihi... Igår så var ju Cissi här och vi gjorde inte så mycket. Men det var kul iaf!
Idag ska jag åka pulka i svartsjö där det förut var en slalombacke. Den e skitkul för jag har åkt där tidigare och det går jättesnabbt! Men vi ska åka och titta om man ens kan åka pulka där, eftersom det är ju säkert massor av snö, så man får hoppas att någon har åkt där!
Imorgon ska jag in till stan och handla upp mitt presentkort på dormy, och förhoppningsvis handla upp mitt presentkort på H&M. Eller inte "handla upp" då men handla lite x)
Kom hem kvinna!

Kommentarer
liisa

HAHAHAHH OMG VILKEN BIIIIILD! JAG ÄR HEMMA, MÅSTE TRÄFFAS! <333

2011-01-02 19:48:33

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0