OOOMMMGGGG

Hallå där kött och blåbäär!:D
Nu sitter Lisa här och äter... Haha nääärå stackarn har inte ätit mellis!
NI MÅSTE BARA VETA VAD SOM JUST HÄNDE!!!!!!!
Jag och Lisa satt här vid datorn och helt plötsligt ser vi en bil komma... Jag tittar i fönstret och ser att det är en skåpbiiiil... Med ett märke som ambulansbilarna har ;S så jag sticker ut huvudet
Jag:Hej...
Ambulanskillen: Kom!
Jag:ähh nej? inget har hänt här...
Ambulanskillen:jo din kompis ringde och sa att du hade druckit!
Jag:Men det har jag intee druckit..
Ambulanskillen:Skoja, men är det här bo******* 23 ?
Jag:hehe NEJ?Vad har hänt?!
Ambulanskillen:men nån sjukdom

Allvarligt vad rädd jag blev?!
EEENNN BIIILLLDD PÅÅÅÅ MIIIIG OOOCCCH LLLIIIIISSAAA!!!:)<3

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0