I'm not afraid to take a steeeep

Hallå där kött och blåbäär!:D

Hhihi vi köpte en träsjua som skulle kosta tretusen, men den kosta 1799,och det är en callaway! Sen tänkte vi att jag skulle köpa en putter, och så skulle vi gå till stadium för pappa sa att dem hade ganska bra och det var säkert rea. Men nej nej! det var typ bara jackor och då gick vi till intersport och samma besvikelse där! Hahah men det är ju inte direkt någon brådska hehe det är ju vinter nu x)
Sen så hämta vi mamma och åt på pizza hut. Helt okej vi dela på en taco pizza med ostkanter (ofc?) den var helt okej... Men bra service var det jag och Amanda fick en glass xD
Sen gick vi till lägenheten och tittade på hund och katt elr vad den nu heter... Hahah Amanda tyckte den var bra...
Men nu tittar jag på sverige-ryssland....
knäppte kort på min klubba men går inte att ladda upp den så ni får en random bild!!'


Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0